Week 1 - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Michelle Oosterveer - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Michelle Oosterveer - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Michelle Oosterveer

Blijf op de hoogte en volg Michelle

02 Februari 2014 | Sri Lanka, Sri Lanka

Onze eerste week in Sri lanka zit er alweer op. We hebben op ons gemak de hoofstad bekeken en zijn een weekendje geweest naar het strand in Negombo. In Negombo hebben we lekker luxe gegeten, biefstukje met frietjes en drinken was n tientje, dus zelfs luxe eten kost hier geen drol. Overnachten was ook 9,- p.p. dus we hebben een goed weekend gehad voor 20 euro. Woensdag hebben we lekker aan het zwembad gelegen bij het hotel dat naast ons staat. Maar na deze relax week gaan we flink aan de bak want morgen zal onze stage beginnen en zullen we dagen gaan werken van 06:00 tot 19:00.

• 02 Februari 2014 - 14:55

Jessica:

Wooow klinkt lekker!
    wat zeg je nu? Zooooolang werken???
    Dat is een lange dag. En elke dag moet dat?
    xxx ook voor lieke!

• 03 Februari 2014 - 13:09

Mama:

hallo,

eerste dag zit er bijna op....ging het goed?
    we hebben je mailtje ontvangen. bedankt. komt goed.
    was je vandaag zo vroeg wakker dan? xxx mama

• 03 Februari 2014 - 14:58

Jolanda:

Hey meiske, leuk om weer iets van je te lezen.
    Lekker goedkoop daar zeg. Nu begint t echte werk ppppfffff zijn heel wat uurtjes die je moet maken, respect voor wat je daar doet heel veel succes.
    Liefs Ben en Jolanda xxx