Dag 2 - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Michelle Oosterveer - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Michelle Oosterveer - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Michelle Oosterveer

Blijf op de hoogte en volg Michelle

29 Januari 2014 | Sri Lanka, Sri Lanka

Vandaag al de eerste aap tegen gekomen en twee mooie tempels bezocht in Colombo (Boeda en Hindoe). Aan de beestjes begin ik te wennen en dat een busrit van 5 km maar 25 cent kost en een rondleiding van een taxi chauffeur van anderhalf uur 1,5 euro kost kan ik ook wel aan wennen!

Gelukkig worden we er wel op geattendeerd dat we in de tsunami zone zitten voor het geval we het mochten we vergeten (zie foto's)

Ik denk alleen wel dat ik 20 kg lichter terug kom aangezien ik hier praktisch alleen rijst eet omdat we de rest te pittig vinden. Maar gelukkig zijn er wat supermarkten in de buurt waar we van alles kunnen kopen en we mogen hier ook zelf koken dus we overleven het wel.

  • 29 Januari 2014 - 16:54

    Mama:

    hoi lieverd...

    zie dat je in bad bent geweest haha
    super lief dat olifantje...xxx

  • 29 Januari 2014 - 17:03

    Sandra Rooney:

    Hoi Michelle leuk om zo van alles op de hoogte te blijven.
    Je zal vast wel goed geslapen hebben na zolang wakker geweest te zijn
    En wat leuk dat je zo de omgeving aan het verkennen ben
    Wanneer ga je beginnen bij de baby's?
    Heel veel succes en plezier xxx sandra

  • 29 Januari 2014 - 17:07

    Marisja:

    hee mop!
    Heel erg leuk om zo te kunnen lezen met foto's hoe het daar is en wat je doet.
    Zo te zien is het erg mooi daar!
    Geniet ervan!
    xxxxx

  • 30 Januari 2014 - 21:02

    Opa En Oma Oosterveer:

    Leuk Michelle, om zo op de hoogte te blijven van alles wat je daar ziet. Ik geloof dat je de mooiste plekjes wel te zien krijgt zo. Geniet er maar van. Gr. Xxx

  • 02 Februari 2014 - 15:11

    Petra & André :

    Hallo Michelle,
    Ik zie op de foto's dat het daar wel erg mooi en goedkoop is.
    Lekker al ossehaas heb gegeten zonder rijst.
    Heb gelezen dat je stage een lange dag wordt.
    Geniet maar lekker tuut en veel plezier met de baby's.
    Groetjes en xxxjes van ons :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Sri Lanka

Michelle

Ik ben een 20 jarige hbo-verpleegkunde studente en ik ga voor 5 maanden stage lopen bij het prithipura infants home in Sri Lanka, Hendala, Wattala

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 7157

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 07 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: