De eerste maand - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Michelle Oosterveer - WaarBenJij.nu De eerste maand - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Michelle Oosterveer - WaarBenJij.nu

De eerste maand

Door: Michelle Oosterveer

Blijf op de hoogte en volg Michelle

23 Februari 2014 | Sri Lanka, Sri Lanka

Onze eerste maand in Sri Lanka zit er op! De tijd vliegt voorbij..
Afgelopen weekend hebben we een tripje gemaakt naar het strand bij Induruwa waar het strand super mooi was. We waren 14 euro aan het hotel kwijt per persoon en dit was inclusief ontbijt en twee keer lunchen, echt geen geld! Dit maakt het reizen super leuk.
De trein rit was minder want ik denk dat er serieus 7/8 personen per vierkante meter in de trein STONDEN en dan tijdens een treinrit van ANDERHALF UUR. Het zweet voelde ik letterlijk langs mijn benen naar beneden lopen en ik kon niet eens bukken naar mijn tas om mijn waterfles te pakken want dan zou ik de rest omver duwen...

Afgelopen week hebben we ons visum moeten verlengen bij de ambassade van Sri Lanka en godzijdank is die verlengd tot en met onze trip naar Thailand(in April), die we ook deze week geboekt hebben. Dan hopen we in Bangkok (Thailand) voordat we terug zijn een 3 maanden visum te krijgen zodat we tot en met Juli een visum hebben voor hier.

Deze week is helaas wel een wond op mijn voet gaan ontsteken en de infectie wordt tot nu toe alleen maar groter. Ik heb er nu Betadine op gedaan en ga op zoek naar Soda om het te kunnen reinigen.

Gisteren hebben we weer gezwommen bij het zwembad van het Pegasus hotel naast de stichting en heerlijk gegeten. Het bier is hier spotgoedkoop. We hadden een groot bier van 625 ml voor 2,20 en een Corona voor 2,80. In totaal waren we 25 euro kwijt voor twee hoofdmenu's (fish en chips en steak), twee chocolade mousse, twee corona's en een groot bier. Dus weer lekker gegeten en gedronken voor aankomende week.

Vandaag zijn we alweer begonnen met werken omdat we aankomend weekend drie dagen vrij zullen nemen want dan gaan we een weekend weg om te raften.

En het weekend DAAROP zullen we vertrekken naar het Noorden en gaan we hier reizen voor 2 weken. Als we dan terug zijn werken we weer twee weekjes en dan gaan we twee weken naar Thailand!!!

Nieuwe foto's --> zie foto's

xxx

  • 24 Februari 2014 - 16:41

    Mama:

    zo te zien vindt sagareeka het wel gezellig.
    Toetje ziet er ook goed uit!
    Hoe is het nu met je voet? hoop iets beter.
    Veel plezier aankomend weekend.
    Doe wel normaal he... dat je niet weer uit die boot springt tijdens
    het raften....doodeng! xxx mama

  • 24 Februari 2014 - 16:42

    Mama:

    p.s. kleinigheidje: je bent donderdag pas een maand weg.
    zo snel gaat het dus ook weer niet.
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Sri Lanka

Michelle

Ik ben een 20 jarige hbo-verpleegkunde studente en ik ga voor 5 maanden stage lopen bij het prithipura infants home in Sri Lanka, Hendala, Wattala

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 7136

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 07 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: