Dag 1 - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Michelle Oosterveer - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Michelle Oosterveer - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Michelle Oosterveer

Blijf op de hoogte en volg Michelle

28 Januari 2014 | Sri Lanka, Sri Lanka

Na een lange vermoeiende reis van 21 uur met een mooi KLM toestel en een mooi Etihad toestel is onze eerste dag in Sri Lanka van start gegaan. Inmiddels zijn we al 38 uur wakker zodat we straks tegelijk met de bevolking kunnen gaan slapen. De mensen zijn hier heel erg vriendelijk en gastvrij. We hebben vandaag te horen gekregen dat we op de baby groep mogen werken en dat maakt ons erg enthousiast. Het is wel heel erg wennen hier want de cultuur verschilt enorm met die van ons. Vandaar dat we wel even een macdonalds tussendoor bezocht hebben vandaag. Het internet is hier relatief goedkoop dus jullie kunnen me altijd bereiken via Whatsapp.

  • 28 Januari 2014 - 14:05

    Soraya:

    Super leuk mies!

    Heel veel succes

  • 28 Januari 2014 - 14:42

    Jolanda:

    Hey meiske, fijn dat je reis goed verlopen is en je goed aangekomen bent.
    Super leuk om je zo te kunnen volgen, dat gaan we dan ook elke dag doen, en natuurlijk houd ook levi ons op de hoogte haha.
    Nou geniet ervan, liefs Ben en Jolanda xxx

  • 28 Januari 2014 - 15:01

    Mama:

    Hoi schatje...wat leuk dat je dit doet..hoop veel leuke avonturen
    van je te lezen...ga nu straks eerst maar lekker lang slapen..hvj xx

  • 28 Januari 2014 - 15:31

    Corine:

    Hoi Michelle,
    je kent me niet maar ik ben maandje terug van mijn tiende keer Prithi.
    Als je ooit vragen hebt de komende maanden over wat dan ook, schroom niet en stuur me gerust een berichtje of appje ( vraag mijn nummer dan maar aan Juliet, Nirosha of iemand anders daar. En tot 23 maart is een Sri lankaanse vriendin van me in sl en ze woont vijf minuten lopen van prithi en spreekt goed Nederlands en een Nederlandse vriendin van mij woont in galle, spreekt Singalese en is ook oud vrijwilliger van prithi. Dus ooit hulp of advies nodig...ik hoor het en dat geldt natuurlijk voor jullie beide!
    Groetjes en een supertijd daar!

  • 28 Januari 2014 - 15:51

    Nathalie:

    Hoi zusje van me, ik mis je nu al heel erg. Fijn dat je goed bent geland. leuk al die dieren op je kamer.
    Ik hoop dat je je gaat vermaken IN HET VEEL TE VERRE SRI LANKA. Ik hoop dat de baby's het naar hun zin hebben bij jullie, ik weet wel zeker dat ze zich vermaken. Slaap met het dekentje ga morgen in jou bed slapen (is nog niet opgemaakt) MET HET DEKENTJE!!! Ik ga elke dag bedenken wat jullie nu aan het doen zijn. Schrijf nog meer dan kan ik dingen van je lezen wat je hebt meegemaakt die dag.
    XXXXXXXXXX je zusje Natje

  • 28 Januari 2014 - 17:04

    Monique:

    Hey Michelle,
    Ik had al gehoord dat je een goede reis had gehad.
    Die baby's zullen vast in goede handen zijn.
    Geniet ervan en zo nu een dan ook van de Mac.
    Groetjes monique en Bart

  • 28 Januari 2014 - 17:04

    Monique:

    Hey Michelle,
    Ik had al gehoord dat je een goede reis had gehad.
    Die baby's zullen vast in goede handen zijn.
    Geniet ervan en zo nu een dan ook van de Mac.
    Groetjes monique en Bart

  • 28 Januari 2014 - 20:35

    Jessica:

    Wauw super!!!! Baby groep, geweldig.
    Ben zo benieuwd hoe het allemaal bevalt daar.
    veel plezier en let goed op elkaar:)
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Sri Lanka

Michelle

Ik ben een 20 jarige hbo-verpleegkunde studente en ik ga voor 5 maanden stage lopen bij het prithipura infants home in Sri Lanka, Hendala, Wattala

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 7143

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 07 Juli 2014

Sri Lanka

Landen bezocht: